14-päevane tagastusõigus
– Kui ostetud toode ei sobi teile mingil põhjusel, on teil võimalus see 14 päeva jooksul pärast toote kättesaamist tagastada ja te saate 100% raha tagasi (vastavalt veebipoe üldtingimuste punktile 6).
– Ostetud tooteid ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud vastavalt ostja isiklikele vajadustele või ostja poolt etteantud tingimustel.
– Toote tagastamiseks saatke palun e-kiri meie klienditeenindusele, lisades järgmised andmed: tagastatav toode, tellimuse number ja pangakonto andmed, kuhu tagasimakse tuleks kanda.
– Tagasimakse kantakse ostja pangakontole 14 päeva jooksul pärast toote tagastamist LPTRADE OÜ-le.
– Tagastatud toode ei tohi olla kasutatud ja peab olema originaalpakendis. Tagastamise aadress: Tallinna Kopli Maxima X DPD pakiladu aadressil Kopli 69b.
– Tagasisaatmisõigus kehtib ainult eraisikutele.
Taganemisvorm: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf
Toote nõude tingimused
1. Eraisikute puhul on nõude esitamise tähtaeg 24 kuud alates toote tarnimise kuupäevast. Juriidiliste isikute puhul kehtib tootja garantiiaeg.
2. Reklamatsiooniperioodi jooksul on tarbijal õigus toote tasuta parandamisele või asendamisele. Kui defekt on põhjustatud tootja poolt, kaetakse kõik materjali-, tootmisvead, töö- ja varuosade kulud.
3. Nõude esitamiseks on vaja ostudokumenti.
4. Nõue ei hõlma toote kasutusjuhiseid, seadistamist, hooldust, puhastamist, kaubandusliku väljanägemise taastamist ega kasutusjuhiste eiramisest tingitud defektide parandamist.
5. Nõude esitamise õigus ei laiene kahjustustele, mis on tekkinud transpordi käigus pärast toote üleandmist ostjale.
6. summ.ee ei paku tasuta remonti defektide puhul, mis on tuvastatud nõude esitamise perioodi jooksul, kui need on põhjustatud:- seadmesse paigaldatud tarkvaraprobleemidest; – tavapärasest kulumisest; – ebaõigest kasutamisest või hooldusest (sealhulgas autoriseerimata isikute tehtud remondi- või hooldustöödest); – seerianumbri, kontrollkleebiste või identifitseerimissiltide võltsimisest; – defektidest, millest ostjale on teatanud summ.ee enne ostmist; – välised tegurid, sealhulgas välk, mittevastav elektriline pinge, elektripinge kõikumine, niiskus, vedelikud, mehaanilised kahjustused jne; – toote riknemine ebaõige käsitsemise, juhiste mittejärgimise tõttu või kui defektid on põhjustatud toote hooletust hoiustamisest, hooldusest või ülekoormusest.
7. summ.ee tugineb vastutuse kindlaksmääramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatud eksperthinnangule (diagnostika). Kui hindamisel selgub, et puudused on põhjustatud eespool nimetatud teguritest, kuid toodet on võimalik parandada, on tarbijal võimalus taotleda tasulist remonti. Vedelike/niiskuse või mehaanilise löögi tõttu kahjustatud seadmetele on õigus ainult tasulisele remondile.
8. Ekspertiisitasu tuleb maksta juhul, kui summ.ee ei vastuta defektide eest ja remont ei ole võimalik. Tarbija peab tasuma tasu ka siis, kui ekspertiisi käigus ei leita defekte ja seade vastab tootja tehnilistele kirjeldustele.
9. Eraisikud on ekspertiisimaksust vabastatud esimese kuue kuu jooksul alates ostukuupäevast.
10. Kui tarbija ei nõustu summ.ee hinnanguga, peab tarbija tõendama, et:
- esineb puudus (lepingutingimustele mittevastavus); – puudus või selle põhjus oli olemas toote üleandmise ajal; – summ.ee vastutab puuduse eest.
11. Kui summ.ee on andnud müügigarantii, tagab summ.ee defektide kõrvaldamise vastavalt müügigarantiis sätestatud tingimustele.
12. Lisaks nõude esitamise õigusele on ostjal kõik Eesti õigusaktides sätestatud õigused.
13. Palun kontrollige toodet pärast kohaletoimetamist nii väliselt kui ka sisemiselt, eriti kui tellimus toimetati kohale kulleriga. Vaidlustusperiood kulleriga on 14 päeva pärast toote kättesaamist.
Garantii ja hooldus
LPTRADE OÜ(summ.ee) poolt müüdavate uute toodete suhtes kehtib võlaõigusseaduse § 218 lõike 2 kohaselt 2-aastane pretensioonitähtaeg. Tootja võib pakkuda pikemat garantiiaega, mis on märgitud tootele ja müügiarvele. Pretensiooniperiood algab siis, kui klient saab toote kätte. Selle 2-aastase perioodi jooksul parandame defektse toote tasuta, kui defekt on põhjustatud tootja poolt ja klient esitab ostudokumendi originaali. Kui toodet ei saa parandada, on kliendil õigus nõuda toote asendamist või lepingust taganeda. Eespool öeldu kehtib juhul, kui toodet on kasutatud ettenähtud tingimustel ja defekt ei ole põhjustatud välistest teguritest (äike, pingekõikumised, ebapiisav ventilatsioon, lekkivad akud, tulekahju, üleujutus jne) või toote ebaõigest käitlemisest. Õigus tasuta remondile lõpeb enne 2-aastase tähtaja möödumist, kui:
a. Ostudokumenti ei esitata, kui toode tuuakse remonti, või selle andmeid on muudetud;
b. Toote seeria- ja mudelinumbreid on muudetud, eemaldatud, ümber paigutatud või loetamatuks tehtud;
c. Toote konstruktsiooni on muudetud ilma loata, olenemata muudatuste ulatusest või kvalifikatsioonist, või toode on viidud remondiks mujale kui tootja esindusse või heakskiidetud remonditöökotta;
d. Toode ei töötanud, kuna kasutaja kasutas seda valesti, ei järginud juhiseid või toote ebaõigest käsitsemisest tulenevaid defekte.
Müüja vastutuse alla kuuluva puuduse (võlaõigusseaduse § 218 lg 2 alusel) korral korraldab müüja (võlaõigusseaduse § 222 lg 4 alusel) transpordi kliendi asukoha ja sealt tagasi.
Garantii ei hõlma defekte (sealhulgas purunemist), mis on põhjustatud järgmistest asjaoludest:
- Transpordi käigus tekkinud kahjustused;
- Hoolimatu või ebaõige ladustamine, kasutamine või toote ülekoormamine;
- Toote ebaõige kasutamine, hooldamine, paigaldamine või ühendamine, sealhulgas ühendamine elektri- või veevõrguga, toote kasutus-, hooldus-, paigaldus- või ühendamisjuhendis esitatud juhiste ja ohutusnõuete eiramine;
- Toote struktuurimuudatused, mis kahjustavad tootja pakutavaid omadusi;
- Garantii andjast mitteolenevad põhjused, sealhulgas pinge kõikumine, lühis, mittevastavad pikendusjuhtmed, küttegaasi keemilise koostise muutused, õnnetused, välk, vesi, tulekahju, vee kvaliteet, lubjakivi ja muud välised tegurid;
- Autoriseerimata isikute poolt teostatud remont;
- Korraliku ventilatsiooni puudumine mööbli sees integreeritud toodete puhul;
- Tarbija muud süülised tegevused.