Kui kauaks ajaks kaup reserveeritakse?

Kaup reserveeritakse ostukorvis 30 minutiks, selle aja lõppedes naasevad ostukorvis olevad tooted tagasi müüki.

Kas võib juba kinnitatud tellimuses olevaid tooteid vahetada?

Juba kinnitatud tellimuses ei ole võimalik muuta toote suurust, mudelit või värvi.

Kuidas ma tean, kas minu tellimus on edastatud?

Pärast tellimuse kinnitamist saadame teile koheselt e-posti teel tellimuse kinnituse. Kui te seda ei saa, kontrollige postkasti rämpsposti kausta. Kui te ei saa tellimuse kinnitust, siis teatage meile sellest. Kõigi oma tellimuste kulgu võite jälgida klõpsates oma kasutajakonto ülaosas asuvas menüüs lingile “Tellimused”. Kui seal tellimust ei ole, siis ei olnud teie tellimus lõplikult kinnitatud ja võite tellimust korrata.

Kas on võimalik tellimusele ise järgi tulla?

Toodetele ei ole võimalik ise järgi tulla. Kõik tellimused toimetatakse kliendile.

Kuidas ma saan kauba tagastada?

Tagastada on võimalik Smartpost-Itella, Omniva või DPD pakiatuomaati. Asukoht: Tel.:

Kuidas tagastatakse raha tagastatud kauba eest?

SUMM.EE tagastab Tellija poolt tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest.

Mida teha kui mulle saadeti vale toode või toode on defektiga?

Kui teile toimetati defektiga või tellimusele mittevastav toode, teavitage sellest koheselt klienditeeninduse osakonda e-posti teel. E-kirjas peab sisalduma järgmine info: tellimuse number, probleemi lühikirjeldus ja kui toode on defektiga, siis lisage e-kirja manusesse võimaluse korral toote foto.

Item added to cart.
0 items - 0.00